Assistant Manager/secretariat/contabilitate primara

Eden Tower Grup

28-05-2014 | EXPIRA LA 30-05-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- evidenta contabila primara (inregistrare documente primare - facturi furnizori/clienti, extrase banca, registru de casa);
- urmarire solduri furnizori / clienti;
- intocmire adeverinte, concedii medicale etc.;
- arhivare documente;
- elaborare si redactare rapoarte, analize specifice, documente si situatii solicitate de managementul companiei;
- actualizarea bazei de date documente;
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei.


CERINTE

- pregatire: minim studii medii de specialitate (foarte bune cunostinte de contabilitate primara si resurse umane);
- cunostinte foarte bune MS OFFICE (Word, Excel, navigare internet);
- atitudine pozitivă, reale abilităţi de comunicare , capabilitatea de a lucre in echipa
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
- capacitate de a respecta termene limita;
- atentie catre detalii;
- placere si abilitate de a invata lucruri noi;
- responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;


BENEFICII OFERITE

Se vor discuta la interviu.


DESCRIEREA FIRMEI

Companie de prestigiu in domeniul incalzirii alternative ocupand un binemeritat loc in topul comerciantilor de seminee exclusiviste pe lemne si gaz, sobe elegante si materiale pentru protectie pasiva la foc.