ASSISTANT MANAGER - limba germana

VON CONSULTING

08-01-2009 | EXPIRA LA 14-01-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

Organizarea si planificarea calendarului activitatilor managerului.
Coordonarea si monitorizarea rezervarilor.
Crearea de rapoarte si realizarea controlului intern a activitatilor specifice departamentului.
Implicarea in organizarea reuniunilor si realizarea de rapoarte la finalizarea acestora.
Mentinerea unui sistem de evidenta a activitatilor, documentelor care intra in companie..
Organizarea calatoriilor de afaceri, rezervari (hotel, avion).
Procesarea de facturi si documente care ajung catre manager.
Intocmirea si revizuirea contractelor.


CERINTE

Studii superioare finalizate(economice, limbi straine).
Experienta pe o pozitie similara de min 2-3 ani.
Este obligatorie cunoasterea limbii germane la nivel fluent (limba engleza fluent constituie un avantaj).
Cunostinte MS Office.
Flexibilitate si rezistenta in situatii de stres.
Capacitatea de a lucra independent, de a avea autonomie.
Capacitati de organizare, tact si prezenta sigura.
Capacitati de comunicare.
Abilitatea de a mijlocii comunicarea intre manager si departamentele companiei, precum si intre companie si parteneri.


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial extrem de motivant.
Un mediu de lucru profesionist cu reale sanse de dezvoltare.


DESCRIEREA FIRMEI

recrutare personal