Assistant Manager

Personal Services Group

14-07-2011 | EXPIRA LA 13-08-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

Activitati specifice de secretariat si contabilitate primara:
- organizarea intalnirilor, evidenta PV de primire/predare echipamente, referate;
- primirea, trierea si trimiterea de corespondenta, colete;
- organizarea, intretinerea si administrarea dosarelor in companie, arhivarea lor atat electronic (scanate) cat si in dosare;
- aprovizionarea (papetarie, consumabile) a sediului;
- realizare facturi, bonuri, chitante, Nir-uri,etc. cu ajutorul unui soft contabil;
- organizarea activitatii de protocol;
- rezervari bilete avion si hotel pentru deplasari;
- mentinerea relatiei cu clientii, cu banca si institutii ale statului;
- prelucrare informatii;
- traduceri.


CERINTE

- experienta;
- cunostinte PC;
- cunostinte de limba engleza/limba germana - nivel avansat(obligatoriu);
- adaptabilitate;
- perseverenta si constiinciozitate
- abilitati de comunicare;
- capacitate de invatare rapida;
- capacitate de sinteza;
- rezistenta la stres;
- atentie distributiva;
- initiativa.


DESCRIEREA FIRMEI

PERSONAL SERVICES GROUP este una dintre firmele cele mai importante in domeniul leasingului de personal si al recrutarii de personal din Ungaria.
Prin dezvoltarea continua si largirea gamei serviciilor noastre ne ocupam de tot ce inseamna managementul fortei de munca al unei companii.
Pe langa Sediul Central din Budapesta alte birouri regionale stau la dispozitia Partenerilor nostri si aplicantilor prin profesionisti si specialisti in domeniu. La momentul actual avem birouri in Slovacia, Cehia, Romania si Germania, intentionam si continuarea acestei extinderii.
PERSONAL SERVICES GROUP va pune la dispozitie cu o gama de servicii in domeniul resurselor umane: Recrutare de personal; Leasing forta de munca; Administrare de personal; Consultanta HR; Testare si Evaluare; Formare profesionala.

Pentru mai multe informatii, puteti accesa:

Website: www.oferimdemunca.ro
E-mail: info@oferimdemunca.ro
Tel.: 021.310.48.00