Job expirat
• Asigura suport in realizarea principalelor activitati manageriale: planificare, organizare, coordonare, monitorizare etc.;
• Sustine activitatea zilnica a Directorului General
• Mentine relatiile cu partenerii de afaceri ai companiei;
• Gestioneaza documentele si informatiile care intra si ies din companie, urmarirea sarcinilor si termenelor impuse;
- Studii superioare absolvite;
- Experienta de minim 1 an pe un post similar;
- Cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat;
- Operare PC;
- Abilitati de comunicare;
- Spirit organizatoric;
- Initiativa;
- Capacitate de analiza si sinteza.
Se vor discuta la interviu.
Compania Media City a fost fondata in anul 1996 si ofera clientilor sai o gama completa de servicii imobiliare la un inalt nivel profesional.
Portofoliul clientilor care au apelat la serviciile Media City in acesti ani include companii bine-cunoscute precum CityBank, Danfoss Romania, Primaria Capitalei, Hotel Bucuresti, Automobile Bavaria, Mercedez Benz Romania, Renault Group, Romtelecom, HVB Bank.