Assistant Manager

Wexer Group

12-09-2010 | EXPIRA LA 18-09-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Acordarea de informatii telefonic si prin e-mail
- Intocmirea de diverse rapoarte si situatii in programul informatic al Companiei
- Organizarea si arhivarea documentelor firmei
- Contabilitate primara
- Activitati generale de secretariat
- Preluarea telefoanelor, faxurilor si e-mail-urilor
- Preluarea si expedierea corespondentei
- Primirea clientilor


CERINTE

- Studii superioare (studiile economice pot constitui un avantaj)
- Abilitati de comunicare si relationare foarte bune
- Atentie distributiva, atentie la detalii
- Persoana organizata si energica
- Atentie distributiva, atentie la detalii
- Cunostinte PC: Word, Excel - rapiditate si acuratete
- Abilitati de planificare, organizare a timpului si de prioritizare a sarcinilor
- Punctualitate si responsabilitate
- Prezenta agreabila


BENEFICII OFERITE

Salariu fix.
Structura Bonus.
Pachetul Compensations & Benefits se negociaza individual


DESCRIEREA FIRMEI

Infiintata in anul 2008, Wexer Group este o firma de consultanta de afaceri care completeaza expertiza oferita de proiectele desfasurate cu solutii software de ultima generatie pentru optimizarea si reducerea semnificativa a costurilor procesului de consultanta. Wexer Group si-a dezvoltat portofoliul de servicii de consultanta si de solutii software asociate in jurul conceptului de "strategic business integrity", care implementeaza concepte de management strategic si managementul calitatii.