Job expirat
Descrierea postului:
Recrutam ASSISTANT MANAGER pentru clientul nostru - COMPANIE FURNIZOARE DE ARTICOLE DE BIROTICA SI PAPETARIE, LIDER IN EUROPA.
Responsabilitati principale:
- Reprezentarea companiei in fata clientilor sai, intr-o maniera profesionala si agreabila;
- Preluarea si transmiterea apelurilor telefonice, respectiv a mesajelor catre angajati;
- Primirea/expedierea documentelor sosite prin fax/posta/curier;
- Inregistrarea corespondentei si arhivarea documentelor specifice;
- Realizarea comenzilor de materiale consumabile la furnizori;
- Organizarea calatoriilor de afaceri;
- Asistarea Office Managerului in activitati specifice;
- Participarea la programe de training si teambuilding.
- Capacitate organizatorica;
- Corectitudine;
- Atitudine pozitiva;
- Prezenta agreabila, tonica;
- Limba engleza - nivel avansat;
- Buna cunoastere a pachetului MS Office (Word, Excel);
- Experienta pe o pozitie similara minim 1 an.
- Pachet salarial foarte atractiv;
- Oportunitati de promovare si de dezvoltare;
- Lucrul intr-o atmosfera deschisa;
- Participarea la programe de dezvoltare personala si profesionala.
Qualia este o companie de resurse umane cu capital romanesc, orientata catre o continua dezvoltare.
Oferim servicii de calitate in sfera resurselor umane atat pentru companii cat si pentru candidati.
Pentru inscrierea in baza de date trimiteti cv-ul insotit de o scrisoare de intentie la: office@qualiadevelopment.ro.