ASSISTANT MANAGER

RELAD PHARMA SRL

05-03-2009 | EXPIRA LA 11-03-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Prelucrari de date si realizare de rapoarte;
- Procesari de fisiere (documente de tip Office, prezentari multimedia);
- Organizarea agendei Directorului;
- Organizarea si evidenta clara a fluxului de documente;
- Mentinerea relatiei cu terti;
- Redactarea corespondentei de afaceri;
- Rezervari bilete avion.


CERINTE

- Studii superioare;
- Experienta minim 3 ani intr-o activitate similara;
- Cunostinte avansate de operare PC;
- Limba engleza - nivel avansat;
- Persoana organizata, implicativa, comunicativa, flexibila, responsabila.


BENEFICII OFERITE

- Mediu de lucru competitiv, posibilitatea dezvoltarii profesionale intr-un colectiv dinamic.


DESCRIEREA FIRMEI

RELAD este unul dintre liderii pietei romanesti de import si distributie de produse farmaceutice si parafarmaceutice. Astazi compania comercializeaza peste 6000 de produse catre 4000 de clienti (farmacii si spitale), situati pe intreg teritoriul Romaniei. RELAD are puncte de lucru in 16 din cele mai mari orase din tara, avand o echipa formata din peste 800 de profesionisti. Misiunea RELAD este sa contribuie permanent la imbunatatirea sistemului de sanatate national, printr-o inalta calitate (certificata cu standardul ISO 9001:2000) a distributiei si comercializarii produselor farmaceutice, in beneficiul pacientilor, al partenerilor si al sau, in egala masura.
Daca doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara, profesionista, dinamica si unita, sa iti construiesti o cariera intr-un domeniu de perspectiva, intr-o companie care iti ofera sansa de a te dezvolta profesional si personal, incearca-ti sansa! Te asteptam in echipa RELAD! Succes!

Puteti trimite un CV si o scrisoare de intentie si la resurse.umane@relad.ro, mentionand pozitia pentru care aplicati.