Assistant Manager

Casa Pitas

29-12-2008 | EXPIRA LA 04-01-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- urmareste agenda Directorului de Filiala,
- asista Directorul de Filiala in sedintele de lucru si intalnirile de afaceri,
- gestioneaza documentele firmei,
- asigura redactarea documentelor,
- asista Directorul de Filiala si sefii de departamente in implementarea si dezvoltarea de noi proiecte.


CERINTE

- studii medii si/sau superioare,
- experienta in domeniu (minim 6 luni),
- foarte bune abilitati de comunicare si relationare,
- cunostinte operare PC (MS Office, Internet),
- cunostinte de limba engleza,
- cunostinte de contabilitate primara,
- dinamism, punctualitate, seriozitate,
- onestitate si responsabilitate.


BENEFICII OFERITE

- conditii de munca deosebite, intr-un mediu dinamic, stimulativ si motivant,
- posibilitatea integrarii intr-o echipa tinara, caracterizata prin performanta si succese dovedite,
- posibilitati de dezvoltare personala si profesionala.
- pachet salarial foarte atractiv.


DESCRIEREA FIRMEI

Casa Pitas este o companie imobiliara consacrata, la nivel national, cu sedii in toate marile orase din tara, avand peste 100 de consilieri imobiliari, experti in domeniu. Casa Pitas ofera servicii de calitate tuturor clientilor (indiferent ca sunt simpli cumparatori, investitori sau dezvoltatori imobiliari). Compania imobiliara se ocupa de la A - Z de toate sectoarele imobiliare (rezidential, industrial, office & retail), de managementul de proiect, dar poate oferi si studii de piata sau analize oriunde in tara prin departamentul propriu de marketing.
Casa Pitas intentioneaza ca in viitorul apropiat sa ajunga in topul agentiilor imobiliare din tara prin numarul de sedii, calitatea serviciilor si promtitudinea cu care ne servim clientii.