Assistant Manager

Exceed Consulting

22-06-2008 | EXPIRA LA 28-06-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Asigura gestionarea resurselor administrative
Pregateste intalnirile (Katering)
Face aprovizionarea odata pe luna cu necesarul administrativ
Rezervari telefonice restaurante, bilete de avion, hoteluri etc
Participa la sedinte si intocmeste minutele
Gestioneaza relatia dintre contabilitate si client: tine evidenta facturilor (ce facturi nu au ajuns la clienti, ce facturi au venit si unde trebuie distribuite, etc.)
Gestionarea arhivelor (electronica, fizica)
Activitati office: telefoane, mail-uri, impartit corespondenta etc
Mentinerea relatiei cu furnizorii de produse administrative (birotica etc)
Negocierea contractelor cu furnizorii in baza limitelor aprobate de consiliul director: firma de curierat, firma de birotica, etc


CERINTE

- studii medii/studii superioare an intermediar
- cunostinte utilizare PC
- cunostinte engleza nivel intermediar
- abilitati de comunicare, prioritizare, atentie distributiva


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial atractiv


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem prestatori de training, consultanta organizationala si servicii de recrutare si selectie. Suntem Strategic Business Partner al Profiles International.
Obiectul nostru de activitate este valoarea umana. Luam valoarea asa cum este ea definita pentru clientii nostri si apoi o cautam, o evaluam, o dezvoltam.
Pornim intotdeauna de la definitiile dumneavoastra deoarece e important sa ne referim exact la acele comportamente si abilitati, care sunt de valoare pentru fiecare companie in parte.
Ca sa reusim, ne alegem cu mare grija angajatii si colaboratorii externi permanenti, parteneriatele si clientii.