Assistant manager

Saba Trading And Consulting

26-06-2006 | EXPIRA LA 02-07-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

Fiind o firma al carei obiect principal il constituie activitatile de import,persoana in cauza trebuie sa fie capabila de a a tine corespondenta comerciala in limba engleza, de a intocmi documente de import-export, organizata, cu experienta in domeniu(preferabil).


CERINTE

Atributii: Intocmirea documetelor de export/import si tinerea evidentelor( facturi, transport, plati)
Aranjarea intalnirilor si activitatea de protocol corespunzatoare
Cerinte: Limbi straine: engleza (nivel mediu-avansat) scris si oral-corespondenta comerciala in limba engleza
Cunostinte operare PC:nivel avansat( Word, Excel, PowerPoint)
Constituie avantaj diploma de absolvire ISE sau experienta in domeniu(export/import- pregatirea documentelor, termeni comerciali, bancari.)


BENEFICII OFERITE

Se ofera:Salariu atractiv, in functie de studii, aptitudini si cunostinte


DESCRIEREA FIRMEI

Firma care are ca obiect principal activitatile de import