ASSISTANT MANAGER

Bancpost SA

21-01-2008 | EXPIRA LA 20-02-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Realizarea de rapoarte periodice privind activitatile din cadrul Diviziei, la solicitarea managementului;
-Redactarea corespondentei de afaceri, a documentelor sau a unor rapoarte la cererea managementului, atat pentru acesta, cat si personalul Diviziei;
-Crearea si mentinerea unei baze de date cu informatii la solicitarea managementului;
-Preluarea si directionarea apelurilor telefonice catre management;
-Preluarea si transmiterea cu promptitudine a mesajelor catre management, pastrand o buna evidenta a acestor mesaje;
-Programarea de intalniri si pastrarea unei bune evidente a agendei managementului;
-Distribuirea corespondentei in cadrul Diviziei si in exteriorul acesteia, in conformitate cu procedurile Bancii;
-Realizarea de traduceri a unor diferite documente din / in limba romana in / din limba engleza.
-Asigurarea suportului necesar desfasurarii activitatilor cu caracter administrativ si logistic (ex: rezervari pentru calatorii, programari de evenimente locale) si asigurarea unei varietati de indatoriri de birou (ex: operarea faxului, copiatorului);
-Verificarea, indosarierea si pastrarea in buna ordine a documentelor la cererea managementului.


CERINTE

-Studii Universitare;
-Experienta de cel putin un an intr-o pozitie similara sau experienta in vanzari, organizare evenimente, traduceri;
-Cunostinte de limba engleza- nivel avansat;
-Bune cunostinte de operare a programelor Microsoft;
-Excelente abilitati de comunicare;
-Flexibilitate, dinamism, adaptabilitate;
-Capacitate de prioritizare a activitatilor si de a face fata situatiilor care impun termene limita de rezolvare;
-Atentie distributiva si atentie la detalii;
-Persoana proactiva, organizata, atitudine pozitiva.


DESCRIEREA FIRMEI

Bancpost este astazi una dintre cele mai importante banci din Romania. Avem o echipa puternica de specialisti, dispunem de o retea teritoriala extinsa si oferim o gama larga de produse si servicii special concepute sa satisfaca cele mai exigente dorinte ale clientilor corporativi, de retail si ale persoanelor fizice cu statut financiar ridicat din România.

Ne place si adesea reusim sa fim cu un pas inaintea celorlalti, sa aducem pe piata produse noi si competitive, intotdeauna orientate spre Client. Deoarece Clientul este cea mai importanta persoana din banca. Dorim ca toti clientii nostri sa fie tratati într-o maniera personalizata de catre profesionisti de valoare care sa ofere servicii excelente, produse de înalta calitate si promptitudine în acordarea de consultanta. Ne respectam partenerii de afaceri, incercam sa cream mediul de lucru ideal si conditiile prielnice pentru parteneriate “win-win” de lunga durata.

Ca urmare a intensei restructurari din ultimii doi ani, care a reproiectat activitatile sale de baza, Bancpost este astazi pregatita sa fie banca de prima optiune pentru clientii din Romania. Facem aceasta promisiune clientilor nostri: alegerea Dumneavoastra de a colabora cu Bancpost va fi rasplatita printr-o experienta placuta si profitabila.