ASSISTANT MANAGER

HRDynamics

05-11-2007 | EXPIRA LA 05-12-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

RESPONSABILITATI:

Atributii:
Jobul presupune prestari servicii consultanta IT, software, business si training IT, precum si activitati de secretariat si administrative: urmarirea si centralizarea documentelor din firma (facturi, plati, contracte), preluarea apelurilor telefonice, corespondenta.


CERINTE

• nivel cariera: entry-level (studii superioare sau studenta)
• cunostinte solide Microsoft Office (Excel, Word, Outlook, Power Point) si operare internet
• cunoasterea unei limbi straine (preferabil engleza)
• capacitatea de a comunica si interrelationa eficient
• importante competente si abilitati de lucru cu clientii

Constituie avantaje:
• experienta similara
• cunostinte Microsoft Access sau alt sistem de gestiune baze de date
• cunostinte creare o pagina web
• cunostinte generale de Project Management
• aptitudini de marketing si vanzari


BENEFICII OFERITE

• Colaborare pe termen lung, intr-un mediu in care ideile noi sunt incurajate
• Lucru diversificat in cadrul unei echipe dinamice, aflata in plina ascensiune
• Programe de dezvoltare permanenta a carierei
• Pachet salarial motivant.


DESCRIEREA FIRMEI

HR Dynamics este o firma tanara care se bucura deja de o activitate intensa in domeniul Resurse Umane (HR).
Am intrat pe aceasta piata propunandu-ne sa oferim servicii de calitate tuturor clientilor nostri, sa fim receptivi la dorintele si necesitatile dvs., dar cel mai important sa va tratam asa cum ne dorim noi sa fim tratati in calitate de clienti!