Assistant Manager

Advancer (The Adgency Media & Consult)

17-03-2006 | EXPIRA LA 07-04-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru este o companie internationala ce activeaza in domeniul FMCG. Este acum in cautarea celei mai potrivite persoane pentru ocuparea pozitiei de Assistant Manager.

Responsabilitati:
- agenda Directorului General
- participa la sedintele de management si realizeaza minuta fiecarei sedinte
- urmareste daca sarcinile sunt realizate
- se ocupa de corespondenta comerciala a Directorului General
- organizeaza conferinte, intalniri, calatorii
- centralizeaza rapoartele de vanzari si de marketing
- realizeaza prezentari in PowerPoint
- tine legatura cu ziaristii, agentiile de PR cu care lucreaza compania


CERINTE

- studii superioare
- experienta de minim 3 ani in secretariat, cu raportare la director general sau sef departament
- cunoasterea foarte buna a limbii engleze (inclusiv corespondenta comerciala)
- operare PC (MS Office)
- discretie, corectitudine
- autoritate si diplomatie
- competenta profesionala
- creativitate si initiativa


BENEFICII OFERITE

- salariu atractiv
- telefon mobil
- transport gratuit


DESCRIEREA FIRMEI

Advancer, divizia de resurse umane a companiei The Adgency, gaseste impreuna cu clientii sai solutiile optime in proiecte de recrutare, training sau aprecierea performantelor.