Job expirat
Clientul nostru este o companie internationala ce activeaza in domeniul FMCG. Este acum in cautarea celei mai potrivite persoane pentru ocuparea pozitiei de Assistant Manager.
Responsabilitati:
- agenda Directorului General
- participa la sedintele de management si realizeaza minuta fiecarei sedinte
- urmareste daca sarcinile sunt realizate
- se ocupa de corespondenta comerciala a Directorului General
- organizeaza conferinte, intalniri, calatorii
- centralizeaza rapoartele de vanzari si de marketing
- realizeaza prezentari in PowerPoint
- tine legatura cu ziaristii, agentiile de PR cu care lucreaza compania
- studii superioare
- experienta de minim 3 ani in secretariat, cu raportare la director general sau sef departament
- cunoasterea foarte buna a limbii engleze (inclusiv corespondenta comerciala)
- operare PC (MS Office)
- discretie, corectitudine
- autoritate si diplomatie
- competenta profesionala
- creativitate si initiativa
- salariu atractiv
- telefon mobil
- transport gratuit
Advancer, divizia de resurse umane a companiei The Adgency, gaseste impreuna cu clientii sai solutiile optime in proiecte de recrutare, training sau aprecierea performantelor.