Assistant Manager

AVRIG 35

18-09-2007 | EXPIRA LA 18-10-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Asigura întocmirea si primirea corespondentei (scrisori, faxuri, e-mail, posta);
Tine evidenta registrului de intr¿ri ie¿iri de documente – clasarea documentelor;
Organizeaza si gestiuneaza dosarele firmei;
Preia apelurile telefonice;
Verifica conformitatea facturilor furnizorilor cu conditiile specificate in comenzi;
Verifica si intocmeste notele contabile;
Verifica si intocmeste necesarul de plati, conform cu comenzile;
Tine evidenta si intocmeste documentele pentru deplasarile managerului si a personalului fimei;
Asista personalul companiei in conformitate cu cererile formulate;
R¿spunde in fata ¿efilor ierarhic superiori pentru activitatea desf¿¿urat¿;


CERINTE

Absolvent studii superioare.
Cuno¿tin¿e operare PC: MS Office, Internet Explorer, Outlook.
Cunostinte de Limba Engleza (nivel mediu).
Persoana organizata, ordonata, atenta la detalii.


DESCRIEREA FIRMEI

Avrig 35 SA este una dintre cele mai dinamice companii de investitii si dezvoltari de proiecte in domeniul imobiliar din Romania.
Fondata in 1999 de patru investitori americani, firma se bazeaza pe vasta experienta internationala a actionarilor sai pentru a aborda proiecte imobiliare foarte ambitioase. Printre acestea se numara constructia de centre de afaceri, refacerea la standarde occidentale a unor locatii deja existente si relansarea lor pe piata, managementul si operarea cladirilor de birouri, etc.
Transparenta, respectarea bugetelor si termenelor de executie a adus echipei si firmei renumele unui partener corect si eficient, Avrig 35 avand deja colaborari cu importante fonduri imobiliare din afara Romaniei.
Compania ofera solutii complete, moderne, de finantare, ajutand investitorii sa profite de adevaratul potential al pietei imobiliare romanesti.
Avrig 35 a finalizat deja mai multe cladiri, de la Berthelot 59 (cu o arie de 1.300 m2) pana la Charles de Gaulle Plaza, cel mai important imobil din portofoliul companiei pana la aceasta data (40.000 m2).