Assistant Manager

Azad Enterprises SRL

17-03-2011 | EXPIRA LA 16-04-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Traduce acte, corespondenta, material documentar;
- Primeste vizitatorii(colaboratorii, partenerii de afaceri)etc;
- Organizeaza desfasurarea in bune conditii a contactului cu vizitatorii;
- Organizeaza baza cu datele personale ale partenerilor;
- Intocmeste corespondenta comerciala cu partenerii;
- Primirea documentelor pe fax si distribuirea lor catre departamentele la care se refera respectivul document;
- Asigura comunicarea interdepartamentala;
- Selecteaza, difuzeaza si claseaza documentatie.


CERINTE

- studii superioare;
- cunoasterea foarte buna a limbii engleze;
- PC(Microsoft Office, Corel Draw, Nero);
- caracteristici si abilitati: sociabila, spirit de observatie, atentie distributiva, comunicativa, ordonata;
- experienta pe un post similar constituie un avantaj.


BENEFICII OFERITE

Salariu negociabil


DESCRIEREA FIRMEI

LAMONZA face parte dintr-o familie mai mare de branduri sub umbrela companiei AZAD ENTERPRISES, reusind insa sa se impuna pe piata bagajelor si gentilor din Romania in mai putin de 10 ani de cand este prezenta in tara noastra. Astfel, LAMONZA se afla in prezent in topul vanzarilor pe segmentul in care activeaza, dezvoltandu-se in fiecare zi datorita unei echipe profesioniste si ambitioase din care te invitam sa faci parte aplicand la unul din posturile de mai jos.


LAMONZA este energie, miscare, vitalitate - fie ca mergi intr-o calatorie de afaceri sau de placere, fie ca zbori impreuna cu familia intr-un loc exotic pentru a-ti petrece vacanta sau urci munti cu inaltimi covarsitoare LAMONZA este partenerul perfect.