Assistant Manager

S.C. TOP TEN A.G. SRL

29-05-2007 | EXPIRA LA 15-06-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Contabilitate primara, evidenta primara;
- Intocmirea jurnalelor de cumparari precum si a jurnalelor de vanzari;
- Realizarea registrului de casa si a dispozitiilor de plata;
- Prelucrarea extraselor de cont;
- Gestiunea portofolului de clienti respectiv furnizori;
- Intocmirea facturilor fiscale, a chitantelor si a tuturor actelor specifice domeniului de activitate.


CERINTE

- Cunostinte de contabilitate primara;
- Cunostinte oprare WORD, EXCEL, INTERNET - nivel avansat;
- Adaptabilitate si capacitate rapida de invatare.


BENEFICII OFERITE

- Salariul se va negocia in cadrul interviului in functie de experienta si cunostinte.


DESCRIEREA FIRMEI

Societatea noastra a fost constituita in anul 1992, ca persoana juridica romana cu capital privat integral autohton si declarata cu principalul obiect de activitate al intretinerii si reparatiei autovehiculelor.