Assistant Manager

HR BUSINESS CONSULTING

16-01-2006 | EXPIRA LA 15-02-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru, reprezentanta unei companii americane care activeaza in domeniul distributiei de produse software, doreste sa angajeze o persoana pentru postul de Assistant Manager.

- preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice
- organizarea si evidenta clara a fluxului de documente
- activitati de protocol
- activitati administrative
- intocmirea si gestionarea corespondentei
- contabilitate primara
- intocmirea ordinelor de plata si a facturilor fiscale
- mentinerea relatiei cu furnizorii si clientii (comenzi, contracte, adrese)
- alte responsabilitati necesare bunei desfasurari a activitatii firmei


CERINTE

- cunostinte secretariat (organizare, arhivare, folosirea aparaturii de birou - fax, copiator, etc.)
- cunostinte operare PC (Word, Excel, Microsoft Outlook, Internet Explorer)
- limba engleza - nivel avansat
- abilitati de comunicare
- capacitate de organizare si stabilire a prioritatilor
- personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta
- disponibilitate la program prelungit
- experienta minim 2 ani