Asistenta Director General (limba franceza)

Adecco Romania

12-11-2007 | EXPIRA LA 12-12-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- agenda Directorului General (planificarea intalnirilor)
- corespondenta: redactarea si expedierea de scrisori, fax-uri, e-mail-uri in numele Directorului General
- revista presei: traduceri si sinteze din diferite articole de interes pentru companie
- legatura cu sediul central al companiei mama
- organizarea prezentarilor, conferintelor, congreselor etc.
- rezervari hotel, transferuri, bilete avion, etc
- redactarea diferitelor rapoarte si prezentari pentru Directorul General
- legatura cu administratia cladirii unde compania isi are sediul fiind persoana de contact pentru orice fel de probleme administrative
- negocieri punctuale in legatura cu diverse conferinte si evenimente


CERINTE

- experienta de minim 2 ani pe o pozitie similara
- fluenta in limba franceza si engleza
- excelente cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet)
- excelente abilitati de comunicare (scris, oral, la telefon)
- aptitudini organizatorice si abilitatea de a respecta termenele limita chiar in situatii dificile
- simtul raspunderii, dinamism si energie
- accepta toate procedurile, regulile si codurile de aplicare ale companiei, in special respectand confidentialitatea in orice moment si siguranta tuturor documentelor legate de afacerea Companiei si intotdeauna se comporta intr-o maniera profesionala si decenta
- disponibilitate pentru lucru peste program in perioadele cand este nevoie
- initiativa si responsabilitate in luarea de decizii pentru rezolvarea urgenta a anumitor probleme (cand si daca este necesar)


BENEFICII OFERITE

Companie multinationala
Mediu de lucru profesionist
Salariu motivant


DESCRIEREA FIRMEI

Avand deschise peste 6.000 de birouri in 67 de tari ale lumii, Adecco este liderul mondial in domeniul resurselor umane ce ofera servicii de selectare, recrutare, plasare si gestiune de personal temporar sau permanent.