ASISTENTA DIRECTOR

ANDRAMI CONSULT SRL

17-03-2006 | EXPIRA LA 20-03-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- gestionarea agendei directorului general;
- programarea intalnirilor si a deplasarilor interne / externe pentru directorul general;
- redactarea corespondentei comerciale;
- activitati de protocol;
- preluarea şi redirecţionarea apelurilor telefonice;
- organizarea şi evidenţa clară a fluxului de documente;
- gestionarea activităţilor administrative;
- intocmirea şi organizarea corespondenţei, traducerea documentelor


CERINTE

- experienta obligatorie pe o pozitie similara minim 3 ani;
- cunostinte foarte bune de operare PC - Office (OBLIGATORIU).
- aptitudini de comunicare.
- studii superioare;
- cunoasterea la un nivel avansat (scris / vorbit) a unei limbi de circulatie internationala - ENGLEZA(OBLIGATORIU)/ avantaj germana sau franceza;
- disponibilitate pentru program prelungit si capacitatea de a lucra in conditii de stres.


DESCRIEREA FIRMEI

ACTIVITATE DE MANAGEMENT IN DOMENIUL AFACERILOR