31-08-2017 | EXPIRA LA 31-08-2017
Job expirat
- Gestionarea portofoliului de client;
- Incheierea de noi contracte prin construirea pretului si ofertarea disponibilitatii aeronavei;
- Asistarea departamentului contabil in procesul de facturare;
- Intocmirea, actualizarea si urmarirea desfasurarii programului de zbor al companiei;
- Urmarirea desfasurarii curselor aeriene;
- Intocmirea de rapoarte lunare privind desfasurarea curselor aeriene;
- Intocmirea de rapoarte de cost ale curselor incheiate;
- Monitorizarea activitatilor de zbor si gestionarea situatilor de criza, in coordonare cu alte departamente implicate in scopul prevenirii unor eventuale iregularitati.
Cautam o persoana dinamica, organizata si responsabila, dornica de a creste profesional intr-un domeniu nou.
- experienta in domeniul sales/vanzari, minim 1 an;
- cunoasterea foarte buna a limbii engleze;
- operare pachet MS Office – mediu;
- studiile superioare reprezinta un avantaj, dar nu eliminatoriu;
- persoana dinamica, responsabila;
- abilitati de comunicare si munca in echipa;
- profil ordonat si meticulous;
- disponibilitate la program flexibil de munca si cu zona de intensitate pe perioada de vara.
Pentru cei fara experienta in domeniu se ofera training specializat la locul de munca timp de o luna!
AIR BUCHAREST este o companie aeriană de chartere și zboruri ADHOC, înființată în 2010 de Hasan și Oana Yapici.
Principalul scop al înființării companiei a fost să susțină activitatea agenției de turism KUSADASI, privind operarea curselor charter pe destinațiile de vacanță TURCIA, GRECIA, SPANIA, EGIPT și DUBAI.