Job expirat
- Gestionarea comenzilor sosite catre firma si pregatirea lor in vederea livrarii, impreuna cu intocmirea documentelor aferente;
- Urmarirea procesului de vanzare in vederea asigurarii unei bune finalitati
- raspuns promt si corespunzator la diferitele solicitari ale clientilor ( suplimentari comenzi, reclamatii, asistenta etc.)
- Pastrarea evidentelor comenzilor si documentelor comerciale
- Intocmirea, inregistrarea si pastrarea documentelor contabile
- Gestionarea depozitului de produse cu intocmirea documentiei aferente
- Minim studii medii, cele economice / superioare constituie avantaj;
- Experienta in facturare;
- Abilitati de organizare si lucrul cu documentele
- Cunostinte Word si Excell- nivel avansat;
- Persoana dinamica, placuta si cu inclinatii tehnice;
- Atentie la detalii si meticulozitate;
- Cunostinte medii de limba engleza, limba italiana reprezinta avantaj
- Spirit de echipa, atitudine pozitiva
- Personalitate energica, orientata catre rezultate
- Abilitati de comunicare si spirit organizatoric
- Disponibilitate program prelungit
- Domiciliul stabil in Bucuresti
- Salariu motivant in functie de rezultate
- Posibilitatea dezvoltarii carierei
- Carte de munca