Asistent Retea - Suport Tehnic

DIGICOM SYSTEMS SRL

19-03-2012 | EXPIRA LA 23-03-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

- realizarea de 1st line support ( preluarea, inregistrarea si clasificarea apelurilor telefonice si a cererilor e-mail)
- suport tehnic pentru clienti ( asistenta in configurare PC - retelistica, configurare clienti e-mail, etc) pentru sisteme Windows si Linux
- urmarirea unor proceduri pentru indeplinirea unor sarcini complexe (troubleshooting al problemelor specifice)
- realizarea de rapoarte si centralizatoare pentru activitatea proprie
- cooperarea in gasirea solutiilor pentru imbunatatirea activa in stabilirea procedurilor si modalitatilor de crestere a capacitatii de raspuns al Departamentului


CERINTE

- cunostinte avansate de operare in medii Windows
- cunostinte de baza de operare in medii Linux( instalarea si configurarea unui sistem Linux pentru folosirea sa in mediul office)
- cunostinte de baza in retelistica - functionarea unei retele, echipamentele de retea si rolurile acestora, conectica, etc
- capacitate de asimilare a informatiilor noi si diverse specifice domeniului
- capacitati de comunicare si exprimare a problemelor tehnice in lucrul cu partenerii si clientii Digicom Systems
- cunoasterea limbii engleze
- disponibilitatea pentru lucru in ture
- constituie un avantaj certificarile in domeniu( CCNA, MCP sau orice alte cursuri si atestari profesionale)
- constituie avantaj experienta in domeniu


DESCRIEREA FIRMEI

DigiCom Systems este unul dintre principalii ISP din Bucuresti, cu capital integral romanesc, oferind servicii de acces, transport, telefonie si servicii integrate pentru clientii si partenerii sai.
DigiCom Systems are in vedere extinderea departamentului de vanzari urmarind dezvoltarea portofoliului de clienti.