Asistent Retea - Suport Tehnic

DIGICOM SYSTEMS SRL

17-11-2008 | EXPIRA LA 23-11-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- realizarea de 1st line support ( preluarea, inregistrarea si clasificarea apelurilor telefonice si a cererilor e-mail)
- suport tehnic pentru clienti ( asistenta in configurare PC - retelistica, configurare clienti e-mail, etc) pentru sisteme Windows si Linux
- urmarirea unor proceduri pentru indeplinirea unor sarcini complexe (troubleshooting al problemelor specifice)
- realizarea de rapoarte si centralizatoare pentru activitatea proprie
- cooperarea in gasirea solutiilor pentru imbunatatirea activa in stabilirea procedurilor si modalitatilor de crestere a capacitatii de raspuns al Departamentului


CERINTE

- cunostinte avansate de operare in medii Windows
- cunostinte de baza de operare in medii Linux( instalarea si configurarea unui sistem Linux pentru folosirea sa in mediul office)
- cunostinte de baza in retelistica - functionarea unei retele, echipamentele de retea si rolurile acestora, conectica, etc
- capacitate de asimilare a informatiilor noi si diverse specifice domeniului
- capacitati de comunicare si exprimare a problemelor tehnice in lucrul cu partenerii si clientii Digicom Systems
- cunoasterea limbii engleze
- disponibilitatea pentru lucru in ture
- constituie un avantaj certificarile in domeniu( CCNA, MCP sau orice alte cursuri si atestari profesionale)
- constituie avantaj experienta in domeniu


DESCRIEREA FIRMEI

Digicom Systems este unul dintre principalii ISP din Bucuresti oferind servicii de acces , de transport si servicii integrate pentru clientii si partenerii sai.
Digicom Systems dezvolta la acest moment un program de extindere a departamentului tehnic pentru cresterea calitatii serviciilor de supoprt catre clientii si colaboratorii sai.