Job expirat
- mentine contactul cu furnizorii de transport;
- stabileste necesarul zilnic de transport;
- emite rapoarte periodice / la cerere.
- minim un an experienta in departamentul de logistica;
- absolvent de studii superioare;
- limba engleza (scris, citit, vorbit - nivel mediu);
- cunostinte PC (Office);
- atitudine pozitiva, spirit de echipa, deschis la nou.
- mediu de lucru profesionist;
- posibilitati de evolutie profesionala;
- salariu motivant.
Compania Tornado Sistems are peste 250 de profesionisti specializati in diferite domenii: marketing, vanzari, suport tehnic si logistic. Compania este structurata astfel incat sa raspunda cerintelor pietei si anume pe doua directii: distributia de echipamente de tehnica de calcul (Acer, Asus, BenQ, Brother, Canon, Epson, Fujitsu Siemens Computers,HP, Hyundai, Kingston, Kinetix, Lite-on, Microsoft, MSI, Nec, Philips, Samsung, Twin Mos, Xerox) si, pe de alta parte, networking - proiectarea, instalarea, instruirea si consultanta in domeniul retelelor de calculatoare.