17-01-2008 | EXPIRA LA 16-02-2008
Job expirat
- Receptioneaza si inregistreaza incidentele semnalate de client.
- Ofera telefonic asistenta si suport, functie de solicitarile clientilor
Se cauta persoane dinamice, orientate catre client si cu foarte bune ablitati de comunicare plus:
- proactivitate. spirit de echipa
- interes pentru maximizarea satisfactiei clientilor externi si interni;
- dorinta de a se dezvolta in cadrul companiei;
- disponibilitate de lucru in ture;
- cunostinte medii operare Microsoft Office;
Disponibilitate pentru training cu durata intre 1 - 2 saptamani in regim full time inainte de inceperea proiectului propriu-zis. Dupa aceasta perioada de training in regim full time, programul de lucru va fi PART TIME (4h/6h) sau FULL TIME, in functie de alegerea facuta de candidat.
Cunoasterea unei limbi straine si/sau experienta in domeniul call center ar putea reprezenta un avantaj
Oportunitati de promovare, mediu de lucru tanar si profesionist, formare profesionala, pachet salarial atractiv.
CGS Incorporated este leader pe piata contact center din Romania si una dintre cele mai mari companii de acest gen din lume.
www.cgsinc.com / www.cgsinc.ro