17-01-2008 | EXPIRA LA 16-02-2008
Job expirat
Ofera telefonic asistenta si suport, functie de solicitarile clientilor.
Se cauta persoane dinamice, orientate catre client si cu foarte bune ablitati de comunicare plus:
- bune cunostinte de utilizare a calculatorului,
- aptitudini de comunicare
- spirit de echipa
- proactivitate
- disponibilitate pentru training cu durata de 1 saptamana in regim full time inainte de inceperea proiectului propriu-zis. Dupa aceasta perioada de training in regim full time, programul de lucru va fi PART TIME (4h/6h) sau FULL TIME, in functie de alegerea facuta de candidat.
Cunoasterea unei limbi straine si/sau experienta in domeniul call center ar putea reprezenta un avantaj
Pachet salarial atractiv:
- oportunitati de promovare
- mediu de lucru tanar si profesionist
- formare profesionala
CGS Incorporated este leader pe piata contact center din Romania si una dintre cele mai mari companii de acest gen din lume.
www.cgsinc.com / www.cgsinc.ro