Asistent Product Manager

Adecco Romania

08-04-2007 | EXPIRA LA 14-04-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- ofera consiliere si informatii despre produsele comercializate clientilor;
- proceseaza cererile de oferta, face oferte;
- introduce comenzile in sistem;
- se ocupa de livrarea comenzilor pentru clienti;
- administrarea activitatilor de birou.


CERINTE

Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

- Studii superioare;
- Cunostinte de operare calculator: Microsoft Office, operare in retea, Internet;
- Limba engleza - nivel avansat;
- Limba germana - constitue avantaj;
- Experienta anterioara pe un post similar constitue avantaj;
- Domiciliul in zona de Sud a Bucurestiului sau comuna Magurele;
- Comunicativitate, persoana dinamica, ordonata, atenta la detalii.


BENEFICII OFERITE

Mediu de lucru profesionist intr-o companie multinationala.


DESCRIEREA FIRMEI

Adecco este lider mondial in domeniul resurselor umane, avand deschise peste 6.600 de birouri in 70 de tari ale lumii.
Fondat in Elvetia la 20 August 1996 ca urmare a fuziunii companiilor Adia (infiintata in 1957) si ECCO (infiintanta in 1964), Adecco este administrat de o echipa multinationala ce dispune de o remarcabila experienta in domeniu.
Zilnic, peste 700.000 de persoane isi gasesc un loc de munca prin reteaua Adecco, ca urmare a gamei de servicii personalizate oferite celor peste 250.000 de clienti.
Conform clasamentului intocmit de prestigioasa publicatie Forbes, Adecco este in prezent, una dintre cele 500 de mari companii din lume.
Adecco este cotat la bursele NYSE (ADO), Swiss Exchange (ADEN) si EURONEXT Premier Marche.
Adecco in Romania
Misiune: asigurarea succesului profesional intr-o lume in continua schimbare.
Adecco ofera zilnic solutii flexibile si adaptarea legislatiei in vigoare reusind, urmare a cererilor inregistrate, sa ofere candidatilor sai peste 6.000 de noi locuri de munca, in doar 6 ani de la infiintare.
La baza succesului inregistrat se afla transpunerea in practica a valorilor grupului:
- onestitate si integritate;
- responsabilitate sociala;
- orientare spre nevoile clientului;
- inovatie si creativitate;
- comunicare si spirit de echipa;
- transparenta;
- deplina legalitate.