Job expirat
• Realizarea corespondentei de afaceri cu partenerii externi si colaboratorii firmei
• Preluare si redirectionare apeluri telefonice catre persoanele vizate
• Participa la sedinte si tehnoredacteaza concluziile sedintelor
• Organizare protocol (mese festive in-house si rezervari la restaurante)
• Rezervari bilete de avion pe rute externe si interne si rezervari hoteluri
• Implicare in organizare evenimente firma
• Aprovizionarea firmei cu consumabile (birotica – papetarie)
• Primeste rapoartele colegilor din diverse departemente, le centralizeaza si le preda Directorului General
• Completeaza diverse situatii la zi privind : importurile, cheltuielile privind cazarea si deplasarile, protocolul, etc.
Experienta pe un post similar – minim 2 ani
Studii superioare
Cursurile de specialitate constituie un avantaj
Limba engleza – fluent ( scris si vorbit) – obligatoriu
Cunostinte avansate de utilizare PC ( word, excel, power point, microsoft outlook)
Capacitate de a lucra cu dead-line-uri si de a selectiona prioritatile
Diplomatie, perseverenta, discretie, atitudine, initiativa
Persoana cu initiativa, ordonata, comunicativa, receptiva, cu excelente abilitati de comunicare interpersonala.
pachet salarial negociabil
ABC HUMAN CAPITAL este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, alaturi de echipa sa, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Consultantii ABC Human Capital vin cu o bogata experienta castigata in urma derularii unor complexe proiecte de recrutare, pentru posturi de middle si top management, pentru companii nationale si multinationale, la nivelul intregii tari.