Job expirat
- Organizarea agendei de lucru a Presedintelui Companiei si participarea impreuna cu acesta la intalnirile de afaceri.
- Asigurarea suportului administrativ si rezolvarea sarcinile delegate
- Realizarea de minute pentru intalniri si sedinte operative ;
- Asigurarea bunei derulare a activitatilor administrative si de protocol.
- Pregatirea rapoartele si documentelor necesare bazandu-se pe informatiile primite de la celelalte departamente;
- Centralizarea normelor interne, procedurilor firmei si altor documente de interes general
- Urmarirea modificarilor aparute si asigurarea actualizarilor necesare
- Asigurarea un flux comunicational optim.
- Studii superioare finalizate.
- Minim 2 ani experienta pe o functie similara;
- Experienta in activitati administrative.
- Cunostinte de operare PC - nivel foarte bun Windows, MS Office, Internet Explorer, Outlook Express;
- Cunoasterea limbilor engleze si franceze la un nivel avansat
- Foarte bune abilitati de comunicare
- Spirit persuasiv si determinat.
- Abilitati foarte bune de organizare
- Respectarea termenelor limita
- Atentie la detalii
- Punctualitate, corectitudine si seriozitate
- Cultura organizationala orientata catre profesionalism si dinamism;
- Mediu organizational placut;
- Echipa tanara si motivata.
AllJobs4All, membru al Outsourcing 4 All a luat nastere pentru a veni in intampinarea necesitatilor de resurse umane ale clientilor nostri. Scopul nostru este de a aduce o perspectiva inovatoare in abordarea proceselor de Recrutare si Selectie, Evaluare, Motivare, Diagnoza Organizationala si Consiliere in Cariera, de a sustine si incuraja companiile in utilizarea optima a elementelor de Management al Resurselor Umane.
Proiectam, planificam si construim cariere de succes, pentru oameni de succes, in organizatii de succes, prin simplul fapt ca avem rabdarea, inteligenta si tenacitatea de a descoperi potentiale si a le orienta adecvat! (mai multe detalii pe www.alljobs4all.ro)