ASISTENT PRESEDINTE

ABC Human Capital

30-01-2008 | EXPIRA LA 29-02-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru este o companie de consultanta, parte a unuia dintre cele mai mai mari holding-uri din domeniul asigurarii transportului feroviar de marfuri si a serviciilor conexe transportului feroviar.


RESPONSABILITATI
- Realizarea corespondentei de afaceri cu partenerii externi si colaboratorii firmei
- Preluare si redirectionare apeluri telefonice catre persoanele vizate
- Participa la sedinte si tehnoredacteaza concluziile sedintelor
- Organizare protocol (mese festive in-house si rezervari la restaurante)
- Rezervari bilete de avion pe rute externe si interne si rezervari hoteluri
- Implicare in organizare evenimente firma
- Aprovizionarea firmei cu consumabile (birotica - papetarie)
- Primeste rapoartele colegilor din diverse departemente, le centralizeaza si le preda Directorului General
- Completeaza diverse situatii la zi privind : importurile, cheltuielile privind cazarea si deplasarile, protocolul etc.


CERINTE

- Experienta pe un post similar - minim 3 ani
- Studii superioare
- Cursurile de specialitate constituie un avantaj
- Limba engleza - fluent ( scris si vorbit) obligatoriu
- Cunostinte avansate de utilizare PC (Word, Excel, Power Point, Microsoft Outlook)
- Capacitate de a lucra cu dead-line-uri si de a selectiona prioritatile
- Diplomatie, perseverenta, discretie, atitudine, initiativa
- Persoana cu initiativa, ordonata, comunicativa, receptiva, cu excelente abilitati de comunicare interpersonala.


DESCRIEREA FIRMEI

ABC HUMAN CAPITAL este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorii companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.

ABC Human Capital poate fi juristul personal pe probleme de legislatie a muncii, recrutorul eficient si rapid, administratorul resurselor umane, provider-ul de leasing de personal, evaluatorul psiho-profesional neutru si competent, pe scurt: PARTENERUL DE AFACERI DISCRET SI EFICIENT.