Asistent Manger

GERMAN ARCHITECTS & PARTNERS SRL

28-06-2016 | EXPIRA LA 30-06-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Secretariat/ Administrativ:
- comenzi furnizori (birotica, papetarie, protocol, etc)
- evidenta corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;
- corespondenta contractuala pe proiecte;
- evidenta facturilor, contractelor, ofertelor emise/ primite
- redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
- activitati de protocol

Contabilitate primara:
- operatiunile bancare (plati furnizori, ordine de plata bugetare etc), banci, contabilitate
- intocmirea contabilizarea si verificarea lunara a facturilor fiscale emise/incasarilor, cheltuieli, casa


Resurse umane:

- organizarea, intocmirea formelor de angajare/ desfacere a contractului individual de munca, Revisal;
- intocmirea dosarelor de pensionare;
- evidenta prezentei la lucru a personalului de la sediul societatii si intocmiea formelor necesare pentru salarizare;


CERINTE

- cel putin 3 ani de experienta in functie asemanatoare
- experienta, angajamentul, spiritul de echipa, profesionalismul si talentul in domeniul serviciilor va caracterizeaza
- stapinirea perfecta a MS-Office (Word, Excel, si Outlook) Revisal, si a mijloacelor moderne de comunicare
- cunostinte de limba germana, engleza (scris si vorbit), reprezinta un plus
- experienta in domeniul arhitecturii sau constructiilor e favorizata.
- cunoastere programelor Corel Draw, Photoshop, reprezinta un plus
- o tinuta ingrijita, placuta si prezentabila


BENEFICII OFERITE

Telefon de serviciu
Mediu de lucru placut
Salariu motivant


DESCRIEREA FIRMEI

birou de arhitectura, experienta in domeniul de peste 20 de ani.