05-05-2016 | EXPIRA LA 04-06-2016
Job expirat
Locatie job: sect 6, Bucuresti
Gestioneaza baza de date cu clienti si o actualizeaza ori de cate ori este necesar in sistem CRM;
Elaboreaza atent documente,situatii de vanzari,contracte,diverse rapoarte specifice;
Indeplineste sarcini de arhivare/secretariat;
Redacteaza corespondente,adrese pe care le transmite clientilor la cererea managerului de vanzari;
Redacteaza traduceri documente ENGLEZA-ROMANA / ROMANA-ENGLEZA
Ofera informatii specifice la solicitarea clientilor telefonic sau prin email.
Studii superioare finalizate ;
Persoana organizata,dinamica,atenta la detalii;
Abilitati excelente de organizare si planificare;
Capacitate de a se concentra pe mai multe sarcini in acelasi timp;
Abilitati foarte bune de utilizare PC, MS Office,avantaj platforma ERP;
www.activrecruitment.ro
Servicii de recrutare si selectie personal, executive search, head-hunting, evaluare psiho-profesionala, outplacement si consultanta in domeniul resurselor umane. Servicii personalizate, pentru a se potrivi cu fiecare dintre cerintele specifice ale partenerilor nostri.
Ceea ce ne diferentiaza de concurenta este pasiunea pentru domeniul resurselor umane!