Asistent Manager - Traducator Spaniola

Adecco Romania

24-09-2007 | EXPIRA LA 24-10-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- activitati de traduceri si interpretariat (romana/spaniola, spaniola/romana)
- asistarea directorului general la intalnirile cu partenerii straini (in special de origine spaniola)
- activitati de secretariat, administrare birou etc.


CERINTE

- experienta de minim 1 an pe o pozitie similara
- bune cunostinte operare PC
- cunostinte avansate de limba spaniola (obligatoriu)
- cunostinte avansate de limba engleza constituie avantaj
- prezenta agreabila
- serioasa, responsabila
- sociabila, comunicativa
- organizata


BENEFICII OFERITE

- companie mulinationala
- salariu atractiv
- mediu de lucru placut


DESCRIEREA FIRMEI

Avand deschise peste 6.000 de birouri in 67 de tari ale lumii, Adecco este liderul mondial in domeniul resurselor umane ce ofera servicii de selectare, recrutare, plasare si gestiune de personal temporar sau permanent.