Asistent manager / Secretara

HyperCubic IT Outsourcing

16-07-2012 | EXPIRA LA 18-07-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Gestionarea apelurilor telefonice si a fluxurilor de documente in cadrul companiei
- Contabilitate primara: emiterea de facturi si certificate de garantie
- Preluarea apelurilor telefonice si a email-urilor companiei
- Gestionarea aprovizionării cu materiale consumabile, birotica, produse de protocol
- Organizarea si arhivarea documentelor
- Redactarea a diverse documente si mentinerea contactului cu diversele autoritati ale administratiei publice, banci, alti parteneri interni si externi
- Traduceri de uz curent
- Preluarea clientilor si furnizarea de informatii referitoare la serviciile si produsele companiei


CERINTE

- Experienta intr-o pozitie similara reprezinta un avantaj
- Persoana serioasa, punctuala si organizata obligatoriu
- Limbi straine: engleza
- Cunoastere si utilizare corecta a echipamentelor de birou (telefon, fax, imprimanta, copiator, etc.)
- Cunoasterea si foarte buna utilizare a pachetului MS Office ( Word, Excel, PowerPoint, client de mail)
- Atentie la detalii
- Foarte bune abilitati de organizare, comunicare si de relationare interpersonala
- Prezenta placuta


BENEFICII OFERITE

-pachet salarial motivant
-bonusuri valorice si comision in functie de rezultate;
-mediu de lucru dinamic si flexibil, cu posibilitati de dezvoltare intr-un mediu business competitiv si avansare ulterioara


DESCRIEREA FIRMEI

Companie aflata intr-o continua dezvoltare ce activeaza in domeniul serviciilor de externalizare si service IT.