Asistent Manager - limba germana obligatoriu

CONTEXPERT

07-03-2014 | EXPIRA LA 06-04-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru este Lider Mondial în domeniul producţiei de echipamente de curăţare şi o prezenţă activă în România de 15 ani. Echipamentele profesionale sunt destinate domeniului industrial, întreprinderilor mici şi mijlocii, sectorului agricol, construcţiilor, transporturilor precum şi consumatorilor privaţi.


Responsabilităţile postului:

- Coordonează întreaga activitate legată de organizarea întrevederilor Directorului General
- Este responsabil de întocmirea, organizarea şi transmiterea în timp util a agendei Directorului General
- Întocmeşte notele de şedintă şi le transmite tututor persoanelor participante sau interesate
- Întocmeşte statistici / analize /rapoarte / prezentări la solicitarea Directorului General
- Se ocupa de tot ce înseamnă organizarea de deplasări ale Directorului General, în ţară sau în străinătate
- Îndeplineşte activităţi de resurse umane la nivel basic
- Se ocupă de traducerea diferitelor articole sau materiale necesare Directorului General.


CERINTE

Cerinţele postului - Criterii Absolute:

- Cunoştinţe solide de limbă germană şi engleză
- Cunoştinţe solide Office: Word, Excel, Powerpoint
- Studii superioare
- Experienţă minim 3 ani în postul de Asistent Manager
- Cunoştinţe de resurse umane reprezintă un avantaj
- Cunoştinţe de SAP, CRM reprezintă un avantaj
- Permis auto categoria B

Candidatul ideal trebuie sa aibă următorul profil psihologic:

- Persoană discretă, cu bun simţ, de încredere, sociabilă, deschisă, cu deosebite abilităţi inter şi intrapersonale
- Deschis la nou şi la schimbare
- Cu abilităţi şi aptitudini de adaptare la un mediu organizaţional procedurat
- Cu dorinţa de a dezvolta şi a consolida relaţii de colaboare cu clienţii interni şi externi ai companiei
- Capabil să realizeze schimbări la nivel mental şi profesional
- Capabil să ducă sarcinile la bun sfârşit cu respectarea termenelor de realizare a acestora.


BENEFICII OFERITE

Beneficii: salariul foarte atractiv, conditii de munca profesioniste.


DESCRIEREA FIRMEI

Contexpert Consulting ofera servicii de consultanta financiara si fiscala, contabilitate si resurse umane complete pentru companii medii si mari, locale si multinationale. Experienta practica de 15 ani, corelata cu pregatirea teoretica, ne pozitioneaza astazi ca experti in acest domeniu. Serviciile de calitate si oamenii sunt cele mai importante resurse pentru noi. Investim in oameni si am creat o structura flexibila de promovare, in care fiecare isi poate gasi calea spre dezvoltarea profesionala. Specialistii echipei noastre sunt printre cei mai buni in domeniul lor de activitate si sunt tot timpul la curent cu noutatile si legislatia domeniului. Pregatirea primita aici este la nivelul celei din companiile multinationale. Punem mare pret pe delegarea responsabilitatilor si cresterea continua bazata pe evolutia si specializarea echipei. Te asteptam sa te alaturi echipei noastre! Pentru mai multe detalii despre noi, accesati: www.contexpert.ro