Asistent manager - limba germana

HR Consultanta

19-12-2008 | EXPIRA LA 25-12-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- atributii administrative
- mentinerea contactului cu partenerii companiei
- activitati de traducere din limba germana si engleza in limba romana
- implicare in organizarea proceselor de training


CERINTE

- studii superioare finalizate sau in curs
- experienta in domeniul adminsitrativ/customer service
- cunostinte de limba germana avansat
- cunostinte de limba engleza avansat
- cunostinte de operare MS Office
- persoana flexibila, comunicativa


BENEFICII OFERITE

- salariu motivant
- mediu de lucru profesionist


DESCRIEREA FIRMEI

Infiintata in 1994, Sistec-SBsol este recunoscuta de clientii si partenerii sai pentru profesionalism, expertiza in afaceri si capacitatea de a transforma solutii IT si tehnologii in solutii cu valoare adaugata.

Avem o echipa de peste 300 de specialisti care reprezinta valorile companiei in toate serviciile si produsele pe care le oferim, dezvoltam, implementam. Aceste valori sunt orientarea catre client, incredere si curaj, spirit de echipa, respect, integritate si profesionalism si responsabilitate sociala.

OUR BUSINESS IS TO IMPROVE OTHER PEOPLE’S BUSINESS

Telul nostru este de a oferi companiilor solutii informatice complete care sa le asigure imbunatatirea competitivitatii si performantei, prin cresterea eficientei si productivitatii activitatii desfasurate. Solutiile propuse se bazeaza pe experienta indelungata a specialistilor nostri atat in afaceri cat si in domeniul IT.

Competente Sistec-SBsol

· solutii ERP/CRM/SFA
· dezvoltare software
· solutii infrastructura hardware
· servicii BPO

Pentru mai multe informatii va invitam sa accesati siteul www.sistec-sbsol.ro