ASISTENT MANAGER - DIVERTA - membru RTC Grup

HR Consultanta

05-03-2007 | EXPIRA LA 11-03-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- activitati administrative: stabilirea intalnirilor, rezervari, agenda;
- gestionarea si elaborarea corespondentei de afaceri (fax, email, tel);
- activitati de traducere, tehnoredactare documente;
- centralizarea datelor si intocmirea de rapoarte specifice, grafice;
- monitorizarea proiectelor realizate de directorii de departamente.


CERINTE

- studii superioare finalizate;
- experienta obligatorie pe un post similar intr-o companie multinationala;
- operare MS Office: Word, Excel - Internet;
- limba engleza - nivel avansat;
- persoana responsabila si dinamica;
- abilitati de planificare si organizare.


BENEFICII OFERITE

- pachet salarial atractiv;
- mediu de lucru dinamic;
- posibilitati de promovare atat in cadrul firmei cat si in cadrul Grupului RTC.


DESCRIEREA FIRMEI

Infiintata in 2001, DIVERTA este cea mai mare retea de magazine de carte, papetarie, IT si muzica de pe piata romaneasca cu peste 80 de magazine la nivel national si 1000 de angajati.
Poti si tu sa faci parte din echipa Diverta ¿ pe unul din posturile de consilier vanzari, casier, sef raion sau chiar sef de magazin.