Asistent manager - Departament Evaluare si Certificare

EUROCOR IECC SRL

30-01-2008 | EXPIRA LA 29-02-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- ofera informatii clientilor cu privire la oferta educationala a Institutului (scris si telefonic)
- organizeaza sesiunile de evaluare a competentelor profesionale
- tine legatura cu profesorii evaluatori
- alte activitati administrative specifice departamentului


CERINTE

- studii superioare absolvite sau in curs de absolvire
- abilit¿¿i de comunicare foarte bune în limba român¿ (scris, vorbit)
- foarte bune cuno¿tin¿e de calculator
- persoana dinamica si bine organizata
- initiativa si capacitatea de a lucra independent
- orientare catre rezultate
- seriozitate
- rezistenta la stres
- spirit de echipa
- disponibilitate de lucru cu program prelungit


DESCRIEREA FIRMEI

INSTITUTUL EUROCOR este filiala SCOLII EUROPENE DE CURSURI PRIN CORESPONDENTA (ESCC) cu sediul central in Olanda, cel mai mare institut de educatie la distanta, prin corespondenta din Europa, prezent in 8 tari din Europa si Asia. In prezent, mai mult de 750.000 de cursanti din intreaga lume primesc in fiecare luna pachetul de curs, iar indrumarea acestora se realizeaza in fiecare tara numai cu ajutorul specialistilor in domeniu.