Asistent Manager - Contabilitate primara

Rezolv IT

30-08-2017 | EXPIRA LA 29-09-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Echipa RezolvIT se mareste !
Avem un post disponibil de asistenta manager si contabilitate primara in cadrul departamentului administrativ.
cerinte minime :

- lucrul cu word, excel, email
- intelegerea conceptelor de factura, proforma, chitanta, nir, stoc, contract, client, furnizor, adeverinta, procura, proces-verbal, iban
- abilitati de comunicare bune, limba engleza la un nivel minim de citire/redactare mailuri.
- PUNCTUALITATE, SERIOZITATE si ORGANIZARE


CERINTE

Disponibilitate imediata.
- Emiterea facturilor si proformelor
- Redactarea contractelor, anexelor si a documentelor de HR
- Introducrea si verificarea platilor si incasarilor
- Pregatirea actelor pentru contabilitate
- Completarea si verificarea contractelor, comenzilor a fiselor de service.
- Centralizarea de date;
- Indosarierea si arhivarea documentelor;
- Copierea, scanarea si imprimarea de documente
- Atributii administrative (aprovizionare/comanda consumabile etc);
- Alte activitati de secretariat
- Pregatirea biroului de intalniri/protocol/primire

Program: Full time, Luni-Vineri, Ora 09:00- 18:00 (pauza 1h)


BENEFICII OFERITE

Nu sunt necesare cunostinte de contabilitate sau juritice, dar orice fel de experienta in domeniul contabil/facturare si/sau juridic redactare contracte este un mare avantaj, va rugam specificati in mesajul sau cv-ul dvs.


DESCRIEREA FIRMEI

RezolvIT oferă servicii de externalizare și suport IT pentru firme mici și mijlocii.
De peste 11 ani, RezolvIT cu cei 24 de tehnicieni susține peste 200 de companii. Administrăm 8.000 echipamente IT, am oferit peste 32.000 ore de lucru în peste 12.000 de intervenții IT rezolvate în anul 2014.