Job expirat
•Experienta in contabilitate primara
•Bune cunostinte de utilizare a pachetului MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)
•Abilitati de comunicare, organizare si sistematizare
•Atentie catre detalii, responsabilitate, ordine, corectitudine si punctualitate
•Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate
•Orientare catre calitate, rezultate si respectarea termenelor limita
Activitati de contabilitate primara.
Mentinerea relatiilor cu clientii si furnizorii.
Inregistrarea, distribuirea si organizarea corespondentei si a documentelor.
Evidenta, urmarirea si raportarea derularii contractelor (realizare/incasare).
Administrarea bazei de date a clientilor, furnizorilor si colaboratorilor.
Suport pentru colegii aflati in teren.
Intocmirea si editarea diverselor documente, rapoarte si analize (periodice si la cerere)
Activitati legate de administrarea si intretinerea biroului
•Salariu fix
•Bonus de performanta
•Posibilitatea dezvoltarii carierei profesionale
Firma distributie la nivel national - produse papetarie/Tipografie