ASISTENT MANAGER - companie distributie aparatura medicala

ABC Human Capital

27-06-2011 | EXPIRA LA 27-07-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Mentinerea relatiilor cu clientii si furnizorii straini;
- Preluarea, inregistrarea si directionarea corespondentei;
- Gestionarea documentelor privind clientii;
- Intocmirea diverselor documente in limba engleza;
- Gestionarea corespondentei in limba engleza;
- Redactarea de documente, rapoarte, informari si comunicari generale;
- Asista directorul general in desfasurarea activitatilor si in proiectele pe care acesta le deruleaza;
- Inregistrarea, scanarea, indosarierea, arhivarea diverselor contracte si documente ale companiei.


CERINTE

- studii superioare
- experienta pe un post similar minim 1 an
- cunostinte de limba engleza, nivel avansat
- cunostinte operare PC (minim Microsoft Office)
- posesor permis auto, categoria B.


DESCRIEREA FIRMEI

Furnizam solutii extinse pentru proiecte de Resurse Umane inca din 2005. Adaptam cu succes noile tendinte in domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.

Munca noastra include solutii bazate pe analize si experienta, programe de implementare a strategiilor de retentie si motivare personal adaptate fiecarui partener, analize complete ale profilurilor candidatilor, selectia strategiei optime pentru implementarea fiecarui proiect, evaluarea si monitorizarea eficientei solutiilor propuse.

Aceasta se traduce in programe inteligente sustinute prin baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si head-hunting.

Misiune: sa contribuim la indeplinirea obiectivelor partenerilor nostri prin abordarea celui mai important capital al oricarei companii; cel intelectual!