Job expirat
-Marirea portofoliului de clienti ai companiei
-Abordarea potentialilor clienti
-Stabilirea si dezvoltarea relatiilor profesionale cu clientii
-Realizarea obiectivelor lunare si anuale
-Organizarea activitatii de birou (office manager)
-Intocmirea de documente tipizate (facturi, avize¿)
-Redactarea diverselor rapoarte si situatii la solicitarea sefului ierarhic superior.
Postul este de 20 ore/saptamana si disponibil incapand cu 15 ianuarie.
-Minimum 6 luni de experienta profesionala in domeniu sau domeniu conex
-Studii superioare in curs sau incheiate
-Engleza fluent obligatoriu
-Cunostinte avansate de operare PC
-Abilitati organizatorice
-Abilitati de comunicare interdepartamentala
-Spirit organizatoric, dinamic, serios
-Initiativa si atitudine pozitiva orientata spre succes
Elko Consulting, companie romano-franceza specializata in importul si distributia produselor pentru bebelusi recruteaza un candidat pentru pozitia Asistent Manager / Comercial