Asistent Manager

GC INTERMEDIERI

23-08-2011 | EXPIRA LA 22-09-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

enumire post: Asistent manager
Loc de muncă: Sediul firmei
Relaţii ierarhice: Se subordonează Directorului General sau Managerului Direct
Departamentul: Administrativ- Secretariat
Cerinţe specifice postului:
Studii: administrative, economice ( studii superioare)
Specializari sau cursuri: de comunicare , calculator (ECDL)
Vechime în specialitate: 6luni- 1 an
Atribuţii şi responsabilităţi:
Îndeplineşte sarcinile delegate de directorul general
Ţine şi administrează agenda directorului, îl asistă la întalniri de serviciu
Preia şi direcţionează apeluri telefonice
Administrează documentaţia: a. care ajunge în firmă: faxuri , scrisori pe care le verifică şi le redirecţionează dacă este cazul
b. internă: redactare documente, scrisori sau expedierea corespondenţei produsă de personalul firmei prin poştă/fax
c.arhivează documentele firmei
Primeşte persoanele cu care firma colaborează, vizitatorii care vin în contact cu directorul sau alţi salariaţi
Face rezervări : avion , hotel, tren
Asigură transportul de la şi la aeroport a colaboratorilor/vizitatorilor
Ţine evidenţa persoanelor străine care se prezintă în calitate de colaboratori ai firmei
Achită diversele cheltuieli cu utilităţile firmei: apă, curent, gaze, chirie
Efectuează traducerea anumitor documente
Asigura suport administrativ pentru toate departamentele firmei
Asigură activitatea de protocol din cadrul întâlnirilor
Să aibă o ţinută decentă (office) şi un limbaj adecvat
Respectă regulamentul de ordine interioară
Respectă şi îndeplineşte cu stricteţe normele PSI şi protecţie a muncii
Păstrează secretul de serviciu conform normelor aplicate


CERINTE

Atitudini şi aptitudini
Asistenta managerului reprezintă cartea de vizită a organizaţiei (interfaţa cu lumea exterioară)
Capacitatea de organizare a timpului (time management) şi a sarcinilor de lucru
Atenţie distributivă
Orientare către cerinţele managerului dar şi a celorlaţi clienţi care intră în colaborare cu firma
Atentă la detalii
Realizează mai multe sarcini în acelaşi timp
Inteligentă (gândire logică, memorie) Diplomatie
Corectitudine, seriozitate, comunicativă, deschisă la nou, sinceră, punctuală
Capacitatea de a respecta termenele limită
Alte cerinţe:
Cunoştinţe Word, Excel, Internet
Limbi străine: Engleză- foarte bine; o altă limbă reprezintă un avantaj


BENEFICII OFERITE

Salariu şi beneficii:
Salariu net: lei
Prime de sărbători
Sancţiuni pentru nerespectarea fişei de post sau a anexelor acesteia: Dacă este cazul


DESCRIEREA FIRMEI

consultanta in asigurari, recrutare ,selectie personal