ASISTENT MANAGER

DIVERTA - membru RTC Group

24-02-2007 | EXPIRA LA 02-03-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- gestionarea si elaborarea corespondentei de afaceri (fax, email, tel);
- activitati de traducere, tehnoredactare documente;
- centralizarea datelor si intocmirea de rapoarte specifice, grafice;
- monitorizarea proiectelor realizate de directorii de departamente;
- stabilirea intalnirilor, rezervari, agenda.


CERINTE

- studii superioare finalizate;
- experienta pe un post similar - minim 2 ani;
- operare PC: MS Office, Internet - nivel avansat;
- limba engleza - nivel avansat;
- persoana responsabila si dinamica;
- abilitati de planificare si organizare.


BENEFICII OFERITE

- pachet salarial atractiv;
- mediu de lucru dinamic;
- posibilitati de promovare atat in cadrul firmei cat si in cadrul Grupului RTC.


DESCRIEREA FIRMEI

Infiintata in 2001, DIVERTA este cea mai mare retea de magazine de carte, papetarie, IT si muzica de pe piata romaneasca cu peste 80 de magazine la nivel national si 1000 de angajati.