ASISTENT MANAGER

MAGUAY

30-01-2011 | EXPIRA LA 05-02-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

Gestionarea corespondentei ;
Primirea vizitatorilor, asigurarea activitatii de protocol;
Preluarea si distribuirea apelurilor telefonice;
Primirea si transmiterea notelor telefonice;
Executarea lucrarilor specifice: clasarea dosarelor, utilizare fotocopiator, pastrarea si operarea in diverse registre de evidenta;
Furnizarea de informatii clientilor in legatura cu activitatea, produsele si programul companiei;
Gestionarea aprovizionarii cu produse de papetarie.


CERINTE

Experienta minim 1 an pe un post similar;
Personalitate dinamica, cu initiativa, orientata spre rezultat;
Abilitatea de a comunica la toate nivelurile organizationale;
Foarte bune abilitati de planificare si organizare;
Persoana ordonata, prezenta placuta;
Limba engleza nivel foarte bun (vorbit, scris, citit);
Foarte bune abilitati de lucru cu PC-ul.


DESCRIEREA FIRMEI

Cu o experienta de 9 ani in domeniul IT si sustinut de o echipa de profesionisti, Maguay reprezinta un grup de companii ce s-a impus pe piata din Romania prin calitatea serviciilor si produselor oferite.