Asistent manager

SC ROMAVET SRL

04-03-2010 | EXPIRA LA 10-03-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Pastreaza programatorul de intalniri, stabileste intalniri la cererea superiorului, redacteaza documentele necesare bunei desfasurari a intalnirilor
- Realizeaza necesarul pentru birouri si trimiterea acestuia catre sediul central;
- Realizeaza, impreuna cu gestionarul si managerul de filiala, necesarul pentru gestiune si trimiterea acestuia catre sediul central conform procedurilor de lucru in vigoare
- Mentine legatura cu clientii (intocmirea referatelor, urmarirea incasarii contravalorii facturilor in cazul clientilor rau-platnici);
- Inregistreaza si urmareste spre rezolvare a reclamatiilor. Trimite raportul despre reclamatii catre persoana responsabila de la sediul central;
- Urmareste locatia masinilor din filiala pe GPS;
- Preia atributiile managerului de filiala in momentul in care acesta este plecat din localitate sau in concediu, sau este indisponibil pentru munca de birou;
- Preia atributiile operatorului baza de date in momentul in care acesta este plecat din localitate sau in concediu, sau este indisponibil pentru munca de birou


CERINTE

- Domiciliul in orasul pentru care se aplica;
- Studii superioare;
- Flexibilitate;
- Abilitati de comunicare si relationare;
- Foarte bune cunostinte operare PC (Microsoft Office: Word, Excel);
- Loialitate;
- Initiativa proprie;
- Aptitudini de planificare si organizare eficienta a timpului;
- Experienta intr-o pozitie similara: minim 1 an.


BENEFICII OFERITE

- Salariu atractiv;
- program de lucru Luni - Vineri


DESCRIEREA FIRMEI

Import si distributie peste proaspat