Asistent Manager

AIR LIQUIDE ROMANIA

26-09-2005 | EXPIRA LA 29-09-2005

Job expirat

RESPONSABILITATI

Atributii principale :

1. Asistarea directorul societatii in probleme de comunicare, documentare ;
2. Primirea corespondentei, inregistrarea, clasificarea si transmiterea destinatarului a documentelor intrate prin fax, posta sau orice alte mijloace, inregistrarea si transmiterea corespondentei emise de conducerea societatii ;
3. Redactarea scrisorilor cu caracter comercial si a raspunsurilor la scrisorile primite, efectuarea traducerilor ;
4. Primirea vizitatorilor si telefoanelor;
5. Indosarierea ordonata a documentelor prelucrate;
6. Solutionarea problemelor gospodaresti (ex.: asigurarea aprovizionarii cu rechizite, consumabile, detergenti, produse pentru protocol, etc.);
7. Prelucrarea datelor primite de la agentii comerciali si transmiterea informatiilor;
8. Intocmirea diferitelor tipuri de rapoarte necesare conducerii (intocmite in functie de scop si obiective) si alte sarcini trasate de conducerea companiei;
9. Primirea comenzilor de marfa de la clienti si le transmite departamentului Vanzari;
10. Pastrarea evidentei documentelor cu regim special, intocmirea bonurilor de consum pentru documentele eliberate, si inregistrarea achizitiilor, consumului si formularelor neutilizate in fisele de magazie a documentelor cu regim special, raportand la sfarsitul lunii stocul cantitativ si valoric la contabilitate.
11. Inregistrarea achizitiilor de materiale care necesita receptie si a obiectelor de inventar , eliberarea bonurilor de consum pentru acestea.


CERINTE

Caracterizare personală:
- Aspecte ale personalităţii: abilitati de comunicare, perseverenţă, dinamic.

Cerinţe specifice postului
- Experienţă profesională pe o poziţie similara de min. 1 an
- Studii: superioare, in domeniul economic;
- limbi străine (nivel): engleza (avansat),
- cunoaşterea limbii franceze prezintă un avantaj;
- carnet de conducere: categoria B;
- cunoştinţe PC: operare MS-Office.