Job expirat
Persoana selectata va fi responsabila cu:
- Elaborarea si administrarea corespondentei (fax, email, tel)
- Stabilire intalniri, agenda, rezervari
- Intocmirea de rapoarte si situatii, conform procedurilor
- Activitati de traducere, tehnoredactare documente
- Asistarea directorului in prezentari, intalniri
- Studii superioare finalizate
- Experienta pe un post similar - minim 1 an
- Operare MS Office :Word, Excel - Internet; Sistem de operare Mac OSX
- Limba engleza - nivel avansat; limba franceza sau germana ¿ nivel mediu
- Permis auto categoria B
- Disponibilitate de deplasare
- Persoana responsabila, dinamica, organizata
- Program de 8 ore in ture
- Posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un mediu profesionist
- Pachet salarial atractiv care include masina si telefon de serviciu, bonusuri in functie de realizari si un program de instruire
HR Consultanta, companie de recrutare si selectie personal, angajeaza pentru clientul sau, firma din domeniul showbiz
ASISTENT MANAGER.