ASISTENT MANAGER

MERIDIAN

21-08-2009 | EXPIRA LA 27-08-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Culegerea, analiza si sinteza diverselor informatiilor;
- Pregatirea si administrarea documentelor (prezentari, contracte, documentatii, rapoarte etc.);
- Asigurarea suportului logistic ( intalniri, deplasari, rezervari etc.);
- Pregatirea rapoartelor interne de gestiune;
- Managementul documentelor si al fisierelor administrative.


CERINTE

Abilitati, aptitudini
- Spirit organizatoric;
- Atitudine proactiva, dinamica;
- Asertiva;
- Comunicativa;
- Rezistenta la stress, flexibila;
- Atentie distributiva;
- Abilitati de comunicare, inter-relationare;
- Capacitate mare de munca.

Educatia si experienta:
- Studii superioare;
- Engleza (scris vorbit) fluent;
- MS Office (Word, Excel, Power Point) nivel avansat.

Alte cerinte:
- Persoana tanara si dinamica, cu personalitate bine conturata.


DESCRIEREA FIRMEI

MERIDIAN GRUP este unul dintre cei mai performanti concesionari ai marcilor Dacia-Renault.
Obiectivul companiei MERIDIAN GRUP este sa ofere solutii practice intr-un mod transparent, eficient si profesional. MERIDIAN GRUP este o organizatie care creste constant, se adapteaza permanent la nou, schimba tehnologiile, introduce noi servicii pentru a veni in intampinarea solicitarilor clientilor.
Compania MERIDIAN GRUP va continua sa lupte pentru deviza care o defineste: capacitatea de a anticipa si inova. Succesul nostru depinde de succesul clientilor nostri.
Pentru a ne atinge obiectivele, vom continua sa ne bazam pe increderea clientilor nostri, dar mai ales pe activitatea lor alaturi de noi.