ASISTENT MANAGER

RTC Holding - membru RTC Group

16-11-2006 | EXPIRA LA 22-11-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- rapoarte, analize, centralizari, urmarirea derulare proiecte/ contracte;
- activitati de traducere, tehnoredactare documente;
- activitate de protocol si secretariat (telefon, fax, mail);
- stabilire intalniri, agenda, rezervari;
- asistarea directorului in prezentari, intalniri;
- organizarea de evenimente speciale.


CERINTE

- studii superioare finalizate;
- experienta post similar - minim 1 an
- cunostinte limba engleza - nivel avansat;
- cunostinte operare PC(Word, Excel, Power Point/ Internet - nivel avansat;
- initiativa, deschidere, comunicare.


BENEFICII OFERITE

- studii superioare finalizate;
- experienta post similar - minim 1 an
- cunostinte limba engleza - nivel avansat;
- cunostinte operare PC(Word, Excel, Power Point/ Internet - nivel avansat;
- initiativa, deschidere, comunicare.


DESCRIEREA FIRMEI

Pe o piata dominata de companii multinationale, RTC Holding reprezinta unul din putinele grupuri comerciale mari in proprietate romaneasca, un holding cu mai mult de 65 de companii, lider pe zona de birotica-papetarie(Office Express), cargo-curierat(TCE) si retail produse media(Diverta).
Pentru RTC Holding, 2005 a insemnat aniversarea a 15 ani de activitate pe piata romaneascasi o strategie de expansiune puternica pe mai multe segmente de piata printr-o politica de achizitii spectaculoase: Grupul Best, Sistec, Simtech Datacom, ProCa si nu in ultimul rand distribuitorul de carte ProNoi.
Divizia Office a grupului RTC, liderul national in distributia de papetarie.